Müşteri Memnuniyeti

Sürdürülebilirlik

Müşteri Memnuniyeti

EFQM Mükemmellik Modeli’nin uygulanması süreci içerisinde bulunan MARPORT, bu amaç doğrultusunda müşteri algısını / memnuniyetini ölçümlemek amacıyla her yıl bağımsız bir firma tarafından anket düzenlemektedir.

Araştırma, Marport’la çalışan firmalar, hatlar, forwarderler, gümrük müşavirleri ve nakliyeciler ile yüzyüze veya online görüşme şeklinde planlanarak yapılmaktadır.

5 puan üzerinden gerçekleşen değerlendirme Marport’un skorları  (4,01)’dir.

Genel Memnuniyet - 4,01,

‘’İmaj ve İtibar’’ kategorisinde 4,07

’Ürün ve Hizmet Değeri’’ kategorisinde 4,03

 ‘’Ürün ve Hizmet Sunumu’’ kategorisinde 3,89

 ‘’Müşteri Hizmeti, İlişkisi ve Desteği’’ kategorisinde 3,81

 ‘’Müşteri Bağlılığı’’ kategorisinde 4,08