EFQM Mükemmellik Modeli’nin uygulanması süreci içerisinde bulunan MARPORT, bu amaç doğrultusunda müşteri algısını / memnuniyetini ölçümlemek amacıyla her yıl bağımsız bir firma tarafından anket düzenlemektedir.
Araştırma, Marport’la çalışan firmalar, hatlar, forwarderler, gümrük müşavirleri ve nakliyeciler ile yüzyüze veya online görüşme şeklinde planlanarak yapılmaktadır.
5 puan üzerinden gerçekleşen değerlendirme Marport’un skorları (4,01)’dir.
Genel Memnuniyet - 4,01,
‘’İmaj ve İtibar’’ kategorisinde 4,07
‘’Ürün ve Hizmet Değeri’’ kategorisinde 4,03
‘’Ürün ve Hizmet Sunumu’’ kategorisinde 3,89
‘’Müşteri Hizmeti, İlişkisi ve Desteği’’ kategorisinde 3,81
‘’Müşteri Bağlılığı’’ kategorisinde 4,08